The Blog

PUBLICARE ANUNTURI IMOBILIARE

Cat este de necesara pregatirea detaliilor pentru publicarea anunturilor imobiliare ?

Expresia “prima impresie conteaza” este cat se poate de adevarata. Proprietatea ta este în centrul atentiei, astfel ca fiecare detaliu estetic influenteaza imaginea de ansamblu a locuintei. Descrierea spatiului si a caracteristicilor generale este esentiala intrucat asigura informatiile necesare, inaintea vizionarii. Ce trebuie sa ai in vedere?

Bonus: Regasesti in acest articol 3 sfaturi pentru fotografii imobiliare perfecte + 3 pasi de urmat inaintea publicarii anunturilor imobiliare. Afla, mai jos, cum pregateste echipa Andaros Imobiliare un anunt pentru promovare.

Pretul ales este pretul corect pentru proprietatea mea? Afla criteriile de analiza a pretului potrivit locuintei.


Cum pregatesc imaginea spatiului de locuit, pentru fotografiere? Afla cum iti poti pregati proprietatea pentru o sesiune foto de succes.

Care sunt caracteristicile important de valorificat in descrierea proprietatii? Detaliile proprietatii conteaza. Afla cum valorifici in descrierea proprietatii avantajele și beneficiile acesteia.

3 Pasi de urmat inainte de publicarea anunturilor imobiliare

ANUNTURI IMOBILIARE

PASUL I. Analiza pretului potrivit pentru proprietatea ta

Pretul unei proprietati este influentat de mai multi factori:

1.Zona in care este amplasata proprietatea ta

  • Caracteristicile imobilului si zona de provenienta sunt criteriile principale in functie de care se stabileste pretul unei proprietati imobiliare.
    Care sunt factorii ce duc la stabilitarea pretului de promovare potrivit pentru anuntul tau? Zonele unde sunt situate proprietatile au o influenta majora in stabilirea pretului de vanzare/inchiriere al locuintei. Costul unui apartament este mai crescut pentru imobilele aflate in centrul orasului si mai scazut pentru locuintele aflate spre periferia orasului. Accesibilitatea transportului reprezinta, de asemenea, o conditie esentiala. Foarte multe proprietati sunt ravnite pentru accesul facil catre metrou, la o distanța mica de parcurs catre acesta. După parerea noastra, 70% din valoarea proprietatii, este data de zona.

2.Dotarile si imbunatatirile proprietatii

  • Apartamentul, vila sau garsoniera ta cum este? Nemobilata/mobilata, utilatata complet sau partial, renovata/nerenovata.
    Gaseste valoarea reala pe care o aduce achizitionarea proprietatii tale, asupra clientului. De ce spunem valoare reala? Consideram o valoare reala atunci cand apartamentul a fost renovat si are instalatia electrica schimbata, sanitara de asemenea, atunci cand peretii sunt finisati si nu necesita reparatii (nu ma refer la culoare sau design), atunci cand mobilierul sau electrocasnicele sunt intr-o stare tehnica buna si urmatorul proprietar sau chirias le poate folosi mai departe. Nu adauga la valoarea proprietatii tale, pretul de achizitie al mobilierului si electrocasnicelor. Imparte pretul lor la cate zile au fost prezente in proprietatea ta.
  • Important: Mobila si electrocasnicele ce tie ti-au fost folositoare si ti-au placut, s-ar putea ca, clientul tau sa nu le considere la fel si sa aiba o alta idee de mobilare și utilare. Aici facem referire la clientii cumparatori.
  • Imbunatatirile sunt si ele calculate. Amenajarea moderna si materialele de calitate sunt, de asemenea, importante. In functie de suprafata, numarul de camere, numarul de bai, al teraselor și al balcoanelor, proprietatea se va vinde/ inchiria mai scump datorita confortului suplimentar adus.

3. Compartimentarea si confortul proprietatii

  • Un factor important este compartimentarea acesteia. Semidecomandată sau decomandată? Cum iti dai seama daca este decomandata? Simplu: Atunci cand trecerea dintr-o camera in alta se face printr-un hol.
  • Ce confort este? 1/2/3? Confortul este dat de suprafata. De exemplu daca ai o garsoniera ce are o suprafata utila de 40 mp, este confort 1. Dar daca garsoniera ta are 28 mp? Este confort 2. Cele de 18-20 mp sunt confort 3.

4. Anul constructiei imobilului

  • O intrebare destul de adresata agentiei de catre clienti este legata de anul de constructie al blocului sau casei, pentru asigurarea locuirii intr-un spatiu fara risc seismic. Proprietatile aflate în cladiri mai vechi se vand mai ieftin decat cele din cladiri noi sau reabilitate.
  • Am simplificat metoda de calcul si ti-am pus la dispozitie un formular de completat online, in urma caruia vei primi analiza pretului potrivit de vanzare, prin email. La scurt timp de la solicitare, vei sti exact cat valoreaza proprietatea ta!

PASUL II. Fotografierea – Inainte de publicarea anunturilor imobiliare

Inainte de publicarea anunturilor imobiliare, agentia noastra stabileste o intalnire pentru a viziona proprietatea, pentru a afla informatiile necesare legate de locuinta si pentru a face o sesiune foto pentru prezentare.

De ce este importanta fotografierea proprietatii inainte de publicarea anunturilor imobiliare?
Daca te-ai aflat la un moment dat in ipostaza de cumparator pentru un produs fara fotografii la promovare, cu siguranta interesul tau nu a fost acelasi ca pentru o oferta reprezentata de imagini. Anunturile imobiliare trebuie sa aiba neaparat fotografii.
Vizibilitatea proprietatii tale creste odata cu publicarea anunturilor si adaugarea fotografiilor cu locuinta, surprinsa din unghiuri diferite. Asigurarea calitatii pozelor consta in detalii mici de amenajare si ingrijire care fac o diferenta mare.


Am pregatit cateva sfaturi pentru o sesiune foto ideala si imbunatatirea imaginii proprietatii tale:


3 sfaturi pentru fotografii imobiliare perfecte inainte de publicarea anunturilor

  • O casa luminoasa, un spatiu primitor!
    Lumina naturala este cel mai frumos accesoriu al unei case! Asigura patrunderea luminii pe ferestre, atat pentru efectul unei locuinte mai spatioase, cat si pentru calitatea si claritatea pozelor.
  • Curatenia si organizarea, doua detalii care fac diferenta!
    O proprietate ingrijita si curata atrage atentia si creează interes, chiar daca lucrurile proprietarului sunt inca in locuinta. Nu lasa vizibile toate obiectele care nu sunt necesare. Nu este neaparat nevoie de achizitii noi. Interesul clientului creste considerabil pentru un spatiu intretinut si bine ingrijit. Dacă iti permite bugetul, poti apela la servicii profesionale de curatenie.
  • Simplitatea nu se demodeaza niciodata!
    Cat mai simplu si cat mai potrivit. Ti-a creat la un moment dat discofort intrarea intr-un spatiu incarcat vizual? Cumparatorul sau chiriasul interesat este clientul care se poate imagina locuind în proprietatea ta, de la prima vizionare. O amenajare simpla, dar de efect, creeaza o ambianta relaxanta a spatiului. Poti adauga mici detalii, un tablou sau o decoratiune in armonie cu mobilierul.

PASUL III. Compunerea descrierii proprietatilor inainte de publicarea anunturilor imobiliare

De ce este importanta descrierea proprietatii la publicarea unui anunt imobiliar?

  • Descrierea proprietatii in anunt trebuie sa cuprinda avantajele si beneficiile esentiale de care viitorul client se va bucura odata cu achizitionarea/ inchirierea spatiului. Trebuie specificate informatii legate de zona, compartimentare, mobilare si utilare, conditii ale proprietarilor, astfel incat clientul sa realizeze de la inceput daca oferta se potriveste cu ceea ce isi doreste.
  • La fiecare anunt, echipa Andaros Imobiliare se asigura ca orice informatie importanta va fi transmisa clientului, pentru a evita neintelegeri si neclaritati.
  • Pentru anunturi imobiliare ce atrag atentia clientilor, descrierea acestuia este un factor important. Prima impresie conteaza.

Vezi aici o proprietate publicata de noi, ca model.